Sunday, August 16, 2009

Cikgu Cekgi S.K.Tengku Mahmud 2


Sibuk nampak..



takaful ka tafakur? dok lena saja..



toleh kanan toleh kiri sotong sumbat mana?



Cikgu mana nie?



Kak Ti yang sporting dengan eli



Tok Mad (lena) dengan kak yah ( memang sempoi)




Eli



Kak Anis ( Ketupat Sotong)


video


Ini kira geng2 sempoi la kat s.k Tengku Mahmud 2.. tapi sayang Kak Wani dengan Ana xde dalam gambar.. sori la orang jual mahal payah la skit nak ambik gambar ni (gurau je erk)..

Rindu la jugak suasana kat sekolah tu.. bukan apa boleh la melawak dengan cikgu2 kat sana.. rasa dah macam satu family dah kat sana.

Insyallah kalau umur panjang kite jumpa lagi.. so kite layan lagu ni.. mesti ingat kat SKTM2.


3 comments:

  1. hmmm...cikgu fareis sonok tol kat skolah ni ek..bgs2..bkn sotong sumbat daaa...ketupat sotong la cikgu...ngeh2

    ReplyDelete
  2. ala janji ada pulut.. tok mad boleh lena.. hehe

    ReplyDelete
  3. uiks...aku plak yg kena...takdak pulut pun aku bleh lena...pulut tu bagi tambah sedap lena ja...kihkih..
    tp mmg la...teringat kat Kak Rokiah yang rajin bebenor, Kak Ti yang semakin memboyot (pantang nmpak kamera terus ja nk posing), Kak Wani, Ana, Elis, Kak Anis (tempat buang kutuk waktu pagi2 kat skolah) dan mcm2 lagi la cikgu kat SKTM II tuh...
    smoga mereka suma sihat wal'afiat, dipanjangkan umuq dan murah rezki...

    ReplyDelete